Ucretsiz Online Ingilizce – BBC Tarafindan Hazirlandi…

Ingilizce konusunda belkide en iyi online kaynak BBC nin kendi hazirladigi ucretsiz online kurslardir.. Cunku gercekten hic bilmeyen bir kisi bile bu dersleri takip ederek ingilizce ogrenebilir. Bende kaynaklarin bir kismini ingilizce verdigim icin ingilizce ogretimi iceren sitelerinde tanitimini yapmak istiyorum..

20 bolum ve 259 dersten olusan ingilizce kurslari bir cok guncel hayat karesini canlandiriyor.. Ilgilenen arkadaslar icin linki..  

http://www.bbc.co.uk/turkish/specials/2222_phrase_a_minute/index.shtml

Ingilizce ogrenmek isteyenler kacirmasin..

Saygilar,

6 Yanıt

  1. Çok iyi oldu ya. Sağolasın

  2. Ben tesekkur ederim…

  3. 6.v e8. sınıfa giden iki kızım için ingilizce öğenmek istiyorum

  4. eger yardimci olabilecegim bir istegin varsa mutlu olurum…

  5. ben sadece grameri öğrenebileceğim bir site arıyorum. seviye seviye

  6. Hi there, You have done an incredible job.
    I’ll certainly digg it and personally suggest to my friends. I’m confident they will be benefited from this site.

Bir Cevap Yazın

