Domino`s Pizza Franchise

Bakiyorum arkadaslar franchise isi ile bayagi ilgililermis🙂 Iletilerde en cok gida franchise tanitim istekleri yer aliyor.. Bu yuzden size Domino`s Pizza hakkinda birseyler bahsetmek isterim.. Ben bu firmanin tahmini yatirim bedelini 120K zannediyordum ancak 200K+ civarindaymis sok oldum..

Ancak bu firmanin urunlerine olan talep ozellikle Turkiye de cok yogun.. Menuleri seviliyor..  Ancak US deki halini ne sorun ne ben soyleyeyim ayni Starbucks ornegi..🙂 US de burda ne …

Neyse firmanin 8 haftalik biregitim sureci var. Diger gida sirketlerine kiyasla kisa yani.. Yatirimcinin isletmenin basinda olmasi gerekiyor. 10 senelik bir anlasma imzalaniyor. 90 150 metrekare civarinda dukkan istiyorlar. Cesitli urunler buradaki fabrikalarindan restaurantlara dagitiliyor.

Bide sunu soyleyebilirim. Calismalar sirasinda cok iyi motive ediyorlar gazliyorlar. Cok iyi geri hizmetler destegi veriliyor. Lojistik ve Tedarik Zinciri gelismis. Pizza Hut TR dan daha iyi diyebilirim. Ancak gerisi size kalmis. Genelde cogu restaurantinda aksakliklar yasaniyor. Motorlu kurye kaza yapmis siparisleriniz zamaninda gelemeyecek genel bahaneleri..  Ama yapabilecek olana iyi bir yatirim.

Geri kalaninida siz kesfedin BURADAN!

Bir Cevap Yazın

