Felaket Plani?

Mmmm konusmasini bile hic sevmiyorum ama kac kisi kuracagi isi icin planlarinin arasina felaket eylem planini eklemisti? Kac zamandir takip ediyorum her siteyi ancak bir turlu denk gelemedim ben bahsedeyim dedim..

Yani dusunun bir deprem oluyor yada sel kac kisinin eylem plani hazir? Eger hazir olanlar varsa zaten onlar bu felakette guclenmis olarak cikacaklardir. Genelde bu tur meseleler sigorta sirketlerine ve insafina birakiliyor. Tamam guzel ama unutmayinki sigorta her seyi karsilamayacak ve buyuk ihtimalle cok buyuk finansal zarara ugrayacaksiniz..

Neyse her ilde bununla ilgili bir cok kurulus var ve bunlardan bilgi gorus fikir vs vs alabilirsiniz planinizi olustururken..

http://www.ssgm.gov.tr ornegin🙂

Her nasil kriz icin onceden plan yapiliyorsa dogal yada suni felaketler icinde onceden planimizi yapalim..

Bir Cevap Yazın

