Ucretsiz Muhasebe Programi – Free Accounting Software

For small businesses software costs are very high at start and must direct this valuable money into more profitable needs. So here I gave you the three free accounting software links in order to let you save valuable bucks. They are all good and enough for small biz at start.

Enjoy them🙂

Yeni kurulan Kobiler icin ozellikle onemli masraflardan biride yazilim masraflaridir.. Daha onceki yazilarda ucretsiz programlari yayinliyordum. Ama en onemlisi muhasebe programinin olmadigini gordum. Yayinlanan programlar ile en azindan Kobilere 200 300 $ tasarruf ettirelimki bu paralar daha acil ve karli alanlara aktarilabilsin..

TURBOCASH – English

Simdi ilk program TurboCASH ama ingilizce.. Cok kullanisli ve basit.. Her isinizi rahatca halledebilirsiniz.. Turbocash sitesinin downloads kismindan indirebilirsiniz

Buradan INDIRIN! – Download Link

TURKUAZ -Turkish

Ikincisi Turkuaz.. Benim favorim ve kendimde kullaniyorum. Turk yapimi ve en ince detaylara kadar dusunulmus. Kobiler icin fazla bile gelebilir.. Turkuazin kendi sitesindende indirebilirsiniz ancak ben gezginler net linkini veriyorum.. Kullanici adi ve sifre Admin Turkuazin unutmadan🙂

Buradan INDIRIN – Download Link

QUICKBOOKS – English

Ucuncusu yine ingilizce ama baya sade ve kullanisli Quickbook..

Buradan INDIRIN – Download Link

—————–

6 Yanıt

  1. Trbocash ve Turkuaz iyi görünüyor. Turkuaz Bilkent öğrencilerinin yazdığıydı zannedersem.

  2. Evet zannedersem Bilkentti ancak emin degilim Hasan.

  3. turquaz ın sifresini kabul etmedi yardım lütfen

  4. link çalışıyor, hgüzel paylaşım, tşk ederiz. Firmamız http://www.ucuzagetirdik.com web sitesi üzerinden fare kovucu, kuş kovucu, yılan kovucu, köpek kovucu, kedi kovucu, böcek kovucu, tens cihazı, paint zoom, sofa bed , şişme yatak gibi bir çok kategoride yüzlerce ürün satmaktadır.Uygun fiyat ve garantili ürün satın almak için sizide sitemize bekleriz.

  5. QuickBooks hakkinda turkce dokuman ariyorum.Bir turlu bulamadim.Ne bir forum var ne de kullanan birisine rastladim.Kurulumda sirket secenekleri var.Calisilan sirket turune gore moduller kendiliginden kuruluyor.Ancak ben hangi turde sirket kurmam gerektigini bulamadim.Uretim yapan bir pastaneyi dusunebilirsiniz.Bu durumda siparisleri takip icin gerekli modullerin kurulmasini bir turlu saglayamadim.Umarim destek icin google aramalarindan birileri buraya ulasabilir.

Bir Cevap Yazın

